Hradčany - 1 h hnědá
Další doplňující informace: | |||
Návrh: | A. Mucha | Způsob tisku: | KT |
Rytec: | Zoubkování: | různé | |
Náklad: | 15 575 000 |
Články z magazínu Infofila.cz
V roce 1917 vyjela z bran První Českomoravské továrny na stroje v Praze lokomotiva 354.7152, tehdy pod označením kkStB 429.1996. Lokomotivy této řady navrhl slavný rakouský konstruktér parních lokomotiv Karl Gölsdorf
Jiří Stříbrný (1880–1955) byl československý politik, novinář, účastník prvního odboje a několikanásobný ministr. V červenci roku 1918 se pak stal členem Národního výboru
Zobrazená část archu leteckých nálepek ČSR není na první pohled zajímavá, ale při podrobném prozkoumání nese znaky odlišnosti od ostatních běžných kousků.
Organizační výbor schválil účast dosud přihlášených exponátů a vyrozuměl o tomto vystavovatele.
Keď sa zrodila myšlienka napísať tieto riadky v apríli, rozkvitnuté marhule a čerešne v tých dňoch, tak ako aj po iné roky, dodávali romantickú atmosféru bratislavskej jari pod Slavínom.