Rozhovor s vedoucím redaktorem Infofila.cz o nabídce eshop.infofila.cz

Datum vydání: 5. 9. 2010


Vedoucí redaktor Infofila.cz Zdeněk Jindra odpovídá na otázky ohledně prodeje nových poštovních známek ČR za nominál a připravovaných novinkách internetového obchodu Eshop.infofila.cz.

Proč jste se rozhodli prodávat novinky ČR za nominální hodnotu?

Zaujalo nás a vlastně i zamrzelo, že se na internetu objevovaly a stále objevují nové poštovní známky, které různí spekulanti prodávají ihned po vydání o mnoho dráž než je jejich nominální hodnota. Příkladem může být nedávné vydání sešitku Fifinka, který se na aukcích, ale i jinde prodává a nabízí i za 100% nad nominální hodnotu. Podobné případy nás vedli k nutnému kroku zavést službu pro sběratele poštovních známek a nabízet jim novinky za nominální hodnotu. Znamená to, že nové známky zakoupíte na eshop.infofila.cz přesně za nominální hodnotu.

Není prodej nových poštovních známek ČR za nominál ztrátový?

Pro nás to je výhodné z jiné stránky. Bereme to tak, že ne na všem se dá vydělavat tisíce. Je to především dobrá reklama pro náš eshop.infofila.cz a užitečná služba pro lidi. Novinky ČR za nominální hodnotu mají velký úspěch a zákazníci u nás rádi nakupují. A pokud si k tomu zakoupí například nějakou pomůcku z naší další nabídky jenom nás tím podpoří.

Rozdáváte zdarma například k objednávce nad 2500,00 Kč aršík Spěšná pošta v hodnotě 35 Kč. Nezneužívají toho zákazníci, kteří si nakoupí známky pouze za nominál? Musíte na tom přeci tratit.

Ale ano je tomu opravdu tak, ale i toto je dobrá reklama a nabídka, kterou jinde nedostanete a nikdo jiný Vám ji ani nemůže nabídnout. Na takových objednávkách opravdu z pochopitelných důvodů spíše tratíme, ale věříme, že i díky tomu si získáme důvěru zákazníka a příště si objedná výhradně u nás, protože vždy nabízíme něco navíc. Například dárky k objednávkám.



Známky s DV, VV, kupóny ze sešitků a jinou specializaci již za nominál neprodáváte?

Bohužel, ale i tak se snažíme známky prodávat pod katalog Pěnkava nebo Pofis. Toto jsou spíše lahůdky, za který si určitě každý sběratel rád připlatí, protože najít něco hezkého je většinou spíše o štěstí.

Připravujete i další výhodné nabídky?

Kromě akčních cen v našem eshopu již v brzké době budeme prodávat za rozumné ceny známky Slovenska. Určitě chceme pokračovat a naší nabídku rozšířit o novinky Rakouska, Německa, Francie, ale i dalších států.

Rozšiřujete i nabídku firmy Leuchtturm. Na internetu máte jejich nabídku kompletní?

Zatím ne, ale většinu zboží z internetu držíme skladem v běžném množství. Pokud někdo má zájem o něco co v naší nabídce není nebo zboží zrovna není skladem běžně dodáváme do 7 až 14 dnů. Jinak objednávky se snažíme vyřizovat obratem.

Koho v ČR vlastně zastupujete nebo nabízíte jejich zboží?

Takže již zmiňovanou firmu Leuchtturm. Dlouhou dobu spolupracujeme i s firmou Hawid. Jako první jsme začali prodávat hawidky na váhu (0,5 kg balení) což je pro zákazníky velmi výhodné. Roky již držíme stejnou cenu hawidek i když se u výrobce zvedla. Tento rok jsme zahájili spolupráci i s vydavatelstvím katalogů MICHEL. Jejich katalogy již teď nabízíme skoro za akční ceny jako konkurence pro členy KF. Plánujeme je nabízet i mnohem výhodněji. Pro zpestření nabídky eshop.infofila.cz navážeme i spolupráci s firmou LINDNER a SAFE. V naší nabídce jsou i zásobníky FILUX, výrobky firmy Dioptra, Hostýnské papírny a i od dalších dodavatelů.

Frankujete objednávky filatelisticky?

Ano ovšem. Snažíme se frankovat filatelisticky a zajímavě. Většinou aršíky - například Spěšná pošta a známkami ze sešitků.

Děkuji Vám za rozhovor a přeji Infofile mnoho spokojených čtenářů a zákazníků Vašeho eshopu.

Autor: Redakce
infofila@infofila.cz

Vytištěno ze serveru https://www.infofila.cz