Hezká reklamní zásilka

Tomu se říká reklama pomocí pohlednice z exotické ciziny, navíc hezky ofrankované exotickými poštovními známkami.

Před mnoha lety jsem „za hubičku“ pořídil hromádku neobvyklých pohlednic z let 1957-1960. Všechny se stejným odesilatelem i adresátem, ale vždy z jiné končiny světa. Jistá farmaceutická firma posílala panu doktorovi (lékaři), a určitě nejen tomu „mému“, tyto pohlednice. Vždy pestře ofrankované, radost pohledět. Zbyla mi jedna z nich, abych vám ji ukázal.

Kdoví zda by dnešní reklamní agentury něco takového svému klientovi doporučili a zrealizovali jako opakovaný mailing?

Hezká reklamní zásilka


Autor: Jaroslav Tomandl | 9. 2. 2010

Komentáře

Nejsou žádné komentáře

Přidat komentář


© 2002 - 2019 Zdeněk Jindra
ISSN 1214-4223